WORD DONATEUR

Iedere cent helpt

Stichting Unlocked richt zich erop om personen met Locked in syndroom in Nederland een betere begeleiding aan te bieden, door meer onderzoek naar werkende therapieën om zo hun kwaliteit van het leven te verbeteren.
Met jouw steun financieren wij uitsluitend fondsen die onderzoek doen naar effectieve therapieën en hulpmiddelen.

Jouw donatie wordt zeer gewaardeerd!

DONEER

WORD VRIJWILLIGER

Help mee

Vrijwilligers zijn onmisbaar voor Stichting Unlocked. Wil je ook een warm hart toedragen aan LIS’ers of direct betrokkenen? Meld je dan aan als vrijwilliger! Bijvoorbeeld om iemand een dag te begeleiden; een partner of familie een dagje te helpen, bijvoorbeeld met het opvangen van de kinderen of word een vaste buddy.

Eerst nog wat meer informatie? Neem dan contact met ons op voor meer informatie!

AANMELDEN