Single Blog Title

This is a single blog caption

Open Up een succes

Zondag 11 september verzamelden 25 enthousiaste squashers zich voor het Open Up! Toernooi voor de opening van het nieuwe squashseizoen én het inzamelen van geld voor Stichting Unlocked. Zowel Kampongers als niet-Kampongers speelden de sterren van de hemel. Niveauverschillen waren nauwelijks te merken. Dit kwam door het geniale handicapsysteem, dat door de toernooi-organisatoren Iris en Harriet vakkundig werd uitgelegd. De wat betere spelers mochten zich wapenen met vier-snaren-rackets, boa’s en roze pruiken, mooie helmen of een kinderracket. Ook een leuke, maar zware handicap: twee punten maken om er eentje te krijgen. Onder andere Bert en Iris hebben zich hiervoor flink in het zweet gewerkt.

René van E. en Ruud bleken het best met alle handicaps om te kunnen gaan. Zij speelden een mooie finale, waarbij Ruud heel wat geduld moest opbrengen: hij moest alle ballen boven de servicelijn spelen. Ondanks zijn dappere pogingen wist René de finale te winnen.

Daarnaast was er een mooie winst voor de Stichting Unlocked, waar de opbrengst van het toernooi voor bedoeld was. Naast het inschrijfgeld waren er heel wat extra donaties, waardoor voorzitter René van der H. het bedrag van 1.105,- euro kon aanbieden. Een geweldig resultaat. Stichting Unlocked dankt alle deelnemers en de organisatie voor hun inzet en steun op deze ludieke wijze. Kijk hier voor een impressie van de dag.