Stichting Unlocked

Stichting Unlocked is een initiatief van vrijwilligers die plotseling met het Locked in syndroom te maken kregen doordat een goede vriend, van één op andere dag, niets meer kon. Gevangen in zijn eigen lichaam en alleen nog kunnen communiceren door zijn ogen te bewegen en te knipperen.

Onze doelstelling

Stichting Unlocked richt zich erop om personen met Locked in syndroom in Nederland betere begeleiding aan te bieden, door meer onderzoek naar werkende therapieën te kunnen financieren om hun kwaliteit van leven te verbeteren. Dit doen we onder andere door mensen met het Locked in syndroom en betrokkenen met elkaar te verbinden, informatie met elkaar uit te wisselen en fondsen te werven om meer onderzoek mogelijk te maken naar effectieve therapieën.