Een stukje vrijheid terug..

Jolanda (moeder Justin): “Tijdens Justin’s revalidatieperiode in De Hoogstraat zijn wij in contact gekomen met Kim van den Adel (bestuurslid Stichting Unlocked) en hebben we samen met Justin een bezoekje gebracht aan Paul. Justin heeft toen kunnen zien hoe Paul communiceerde en zijn omgeving bestuurde. De locked-in situatie is bij Paul natuurlijk heel anders ontstaan dan bij Justin (infarct respectievelijk trauma), maar de gevolgen zijn voor beide bijna gelijk. Dus voor Justin is dit bezoekje erg goed geweest.”

“Kim kwam niet lang daarna met de mooie boodschap dat Stichting Unlocked een bedrag van €15.000,- wilde schenken om een rolstoelauto aan te schaffen. Dit zou zoveel meer vrijheid betekenen en zo fijn om niet meer afhankelijk te hoeven zijn van de regiotaxi. Na een lange zoektocht en met nog wat meer giften te hebben ontvangen, is onlangs de auto afgeleverd! Een mooie Volkswagen Caddy, compleet met een nieuwe rolstoelombouw. En uiteraard in het zwart, want Justin houdt van zwarte auto’s. En diezelfde avond reden Justin en zijn zus samen naar een feest. En Justin.., hoefde nu niet eens als eerste het feestje te verlaten omdat de taxi al op hem stond te wachten. We zijn erg blij met de auto en de vrijheid die we toch weer voor een groot gedeelte hebben teruggekregen. Dus heel hartelijk bedankt!” , aldus Jolanda.